Prezenty dla klientów. Co kupić klientowi na prezent?

Wręczanie upominków to miły i prosty sposób na okazanie komuś sympatii, zaangażowania i uczuć, jakie żywimy do drugiej osoby. Obojętnie, czy obdarowujemy ukochanego, przyjaciółkę czy członka rodziny, wybór odpowiedniego upominku nierzadko stanowi problem. Sprawy komplikują się jeszcze bardziej, jeśli chodzi o prezenty firmowe. Upominki dla współpracowników i kontrahentów potrafią naprawdę nastręczyć wielu problemów. Dlaczego? Otóż, firmie podarunki to nie tylko prezenty, ale także część strategii marketingowej. Wręczając je klientom musimy pamiętać, aby były nie tylko dobrze dobrane do charakteru naszego biznesu, ale przede wszystkim sprzyjały też umacnianiu relacji biznesowych i wpłynęły pozytywnie na wizerunek firmy.

Upominki dla klientów - dlaczego warto je wręczać?

Jak już wspominaliśmy, prezenty dla klientów to doskonały sposób na zacieśnianie biznesowych więzi, budowanie lojalności i wyróżnianie się na tle konkurencji. Ponadto, dobrze przemyślany upominek może nie tylko podkreślić wdzięczność za współpracę, ale i związać klienta z naszą marką na dłużej. A przecież głównie o to w biznesie chodzi, prawda? Jakie zatem prezenty dla klientów wybrać? Nasze typy znajdziesz w dalszej części artykułu.


Zalety dawania prezentów klientom.

Wręczanie prezentów klientom to inwestycja, która może przynieść firmie wiele korzyści,zarówno w krótkim, jak i długim okresie. Dzięki tej praktyce, Twoja firma może wyróżnić się na tle konkurencji i budować trwałe, oparte na zaufaniu, koneksje z klientami. Z pozoru mały gest, a w rzeczywistości przemyślane działanie strategiczne, które znacząco wpływa na rozwój relacji biznesowych. W dzisiejszym świecie, gdzie stosunki służbowe często sprowadzają się jedynie do transakcji, każdy drobny upominek pokaże, że doceniasz tą relację i jesteś nastawiony na długofalową współpracę.


Upominki dla partnerów biznesowych.

Prezenty od firmy budują także jej pozytywny odbiór. Pokazują, że firma nie tylko dba o zyski, ale także o dobre stosunki z klientami. Taki wizerunek przyciąga nowych kontrahentów i wzmacnia zaufanie obecnych. Upominki dla klientów mogą również działać jak dobra reklama. Klienci, którzy czują się docenieni, są bardziej skłonni do polecania usług czy produktów Twojej firmy innym. To może przynieść korzyści w postaci nowych partnerów biznesowych, a co za tym idzie, większej liczby zamówień.


Prezent dla klienta - z jakiej okazji warto go wręczyć.

Wybór prezentu to jedno, ale nie zapominajmy, że warto taki prezent dostosować też odpowiednio do okazji. Upominki wręczone z wyczuciem i w odpowiednim momencie, są bardzo skutecznym narzędziem marketingowym i naprawdę mogą zdziałać biznesowe cuda. Oto kilka sytuacji, w których warto rozważyć wręczenie prezentu klientom:


  • Prezent dla klienta na rocznicę współpracy.

Obchodzenie rocznicy współpracy to idealna okazja do wręczenia drobnego upominku. Niezależnie od tego, czy współpracujecie rok czy pięć lat, prezent rocznicowy pokaże, że Twoja firma ceni sobie długoterminową współpracę, i że akurat ta relacja biznesowa, ma dla Ciebie ogromne znaczenie.

  • Upominek dla klientów na Święta.
Okresy świąteczne, takie jak Boże Narodzenie, Wielkanoc czy Nowy Rok, to tradycyjny czas na wręczanie prezentów. Świąteczne upominki pokazują, że myślisz o swoich klientach nie tylko w kontekście biznesowym, ale także prywatnym. Wręczając upominki dla klientów w okresie sylwestrowym, dajesz sobie szansę na to, że partnerzy zapamiętają Twoją markę i wrócą do współpracy z nią również w nowym roku.

  • Prezenty dla klientów na zakończenie ważnego projektu.
Ukończenie kluczowego projektu lub osiągnięcie ważnego etapu we współpracy, to idealna okazja do świętowania wspólnego sukcesu. Wręczenie prezentu w takiej chwili może być wyrazem szacunku i uznania za zaangażowanie oraz podziękowaniem za wspólny wysiłek.

  • Prezent dla klienta - wydarzenia branżowe i konferencje.

Podczas uczestnictwa w targach, konferencjach lub innych wydarzeniach branżowych, wręczenie drobnych upominków promocyjnych może pomóc w budowaniu relacji i zwiększeniu rozpoznawalności marki na rynku. Takie działanie z pewnością przełoży się na wzrost liczby klientów, i analogicznie, wzrost Twoich zysków.


Vouchery jako oryginalne prezenty dla klientów.

Coraz większą popularność w kontekście prezentów firmowych zyskują vouchery. To praktyczne i efektywne rozwiązanie, które przynosi korzyści zarówno dla obdarowanego, jak i dla marki. Ponadto, vouchery pozwalają na dopasowanie prezentu do indywidualnych preferencji klienta, jednocześnie budując pozytywne relacje i zachęcając do dalszej współpracy z firmą. warto też pamiętać, że voucher jako prezent od firmy, to jedno z szybszych i prostszych rozwiązań, szczególnie w przypadku większej liczby klientów. Jednym kliknięciem można zamówić prezenty dla kilku, a nawet kilkunastu kontrahentów. Nie trzeba także martwić się o logistykę dostawy, gdyż vouchery przychodzą w formie elektronicznej.


Praktyczny prezent dla klienta.

Vouchery to elastyczny i funkcjonalny upominek, który można dostosować odpowiednio do specyfiki i potrzeb zarówno małych, jak i dużych kontrahentów. W zależności od skali współpracy oraz charakteru relacji biznesowej, warto dobrać odpowiedni typ prezentu, który zostanie doceniony przez obdarowanych partnerów, jednocześnie zyskując na wzajemnej współpracy. Jeśli chcesz, aby polityka Twojej firmy pokazywała, że rozumiesz i doceniasz różnorodność swoich klientów, postaw na voucher jako prezent od firmy dla firmy.


Upominki dla małych kontrahentów.

Małe firmy często działają na mniejszą skalę i mają mocno ograniczone zasoby finansowe. Z doświadczenia wiemy, że właściciele takich małych przedsiębiorstw bardziej doceniają upominki, które przynoszą im bezpośrednie korzyści biznesowe. Vouchery na wszelkiego rodzaju kursy i szkolenia branżowe, to nie tylko miły gest, ale także wsparcie rozwoju ich działalności. Może to być na przykład bon na zdalny kurs sprzedaży i obsługi klienta albo szkolenie na profesjonalnego przedstawiciela handlowego. Dobrym pomysłem może być też voucher na biznesową sesję zdjęciową dla całego zespołu.


Prezenty dla dużych partnerów biznesowych.

W przypadku dużych kontrahentów, skala współpracy oraz oczekiwania mogą być większe, dlatego warto postawić na bardziej ekskluzywne lub zindywidualizowane prezenty. Świetnie sprawdzą się tutaj karty podarunkowe na luksusowe doświadczenia, takie jak na przykład wykwintna kolacja wdobrej restauracji albo degustacja najlepszych win z udziałem profesjonalnego sommeliera. Jeśli budżet pozwala Ci na nieco większą inwestycję, doskonałym pomysłem na prezent dla klienta biznesowego będą także vouchery na pobyty w pięciogwiazdkowych hotelach z ekskluzywnymi zabiegami wellness. Może to być relaksujący pobyt w SPA dla dwojga lub zagraniczny wypad do luksusowego hotelu wellness w Budapeszcie. Karty podarunkowe na usługi premium, takie jak dostęp do ekskluzywnych platform edukacyjnych, również będą cennym prezentem dla większych partnerów biznesowych.

Karty podarunkowe jako idealny prezent dla firm.
Doskonałym prezentem dla klientów są również takie upominki, które stanowią jednocześnie skuteczną formę reklamy. Takim rozwiązaniem są bez wątpienia karty podarunkowe wielokrotnego użytku, które możesz dowolnie spersonalizować, umieszczając na nich na przykład logo swojej marki. Klient, korzystając z takiego upominku, będzie regularnie przypominał sobie o Twojej firmie, co z pewnością zwiększy jej rozpoznawalność na rynku i doprowadzi do wzrostu liczby transakcji.

Jaki prezent dla klienta kupić?
W biznesie, upominek to nie tylko przedmiot – to także komunikat, który wysyłamy o naszej firmie. Odpowiednio dobrany prezent dla klienta może przynieść długotrwałe korzyści marketingowe i finansowe.

Vouchery od firmy dla firmy to przemyślany i skuteczny sposób na wzmacnianie relacji biznesowych, reklamowanie swoich usług oraz budowanie lojalności wśród partnerów. Bony podarunkowe mogą być także niezwykle skutecznym narzędziem do promowania marki i pozyskiwania nowych kontrahentów.

ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA FIRM
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać ofertę dopasowaną do twoich potrzeb.
Wysyłając ten wniosek, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.
Skontaktuj się z nami
Dominika Adeszko
B2B Manager
Nr tel.: +48 453 035 666
E-mail: dominika.adeszko@superprezenty.pl
Close
Dowiedz się pierwszy o naszych nowościach!
Klikając ten przycisk akceptujesz naszą politykę prywatności.